Reklamacje,
zwroty i wymiana
Reklamacje, zwroty i wymiana
Reklamacja
- Sklep zapewnia dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych i jest odpowiedzialny względem Klienta jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną /rękojmia/. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami rękojmia zostaje wyłączona
- Jeżeli Towar ma wadę Klient może: złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny, żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad lub usunięcia wady
- Aby rozpatrzyć reklamację Klient odsyła wadliwy Towar na adres podany przez Sklep
- Sklep zobowiązany jest do rozpatrzenia każdej reklamacji w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu wadliwego Towaru
- W przypadku formalnych braków w reklamacji Sklep wzywa Klienta do jej niezwłocznego uzupełnienia
Zwrot i wymiana
Klient będący Konsumentem może dokonać zwrotu towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni od objęcia towaru w posiadanie.
O chęci zwrotu towaru należy poinformować Sklep wysyłając elektronicznie formularz zwrotu, który jest dostępny na stronie Sklepu.
Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym od momentu jego dostarczenia tzn. nie może być używany, uszkodzony, musi posiadać komplet metek i oryginalne opakowanie.
Po otrzymaniu formularzu Sklep wysyła Klientowi elektronicznie adres do zwrotu.
Takie same zasady obowiązują przy chęci wymiany towaru.
- sklep@butolandia.pl